elitaPoznate zaujimave weblogy?

Zostavuje sa slovenska bloggerska elita pre rok 2008

Minuly rok Vas zaujala, co nove bude teraz?

20. júl 2007 12.00 WEB

Zmysel existencie

Nemajte mi to (autor, fanúškovia, moralisti) za zlé, len sám na to tak hľadím. Nechápem zmysel existencie a hlavne využiteľnosť webu Feed.sk

Je to niečo skombinované s blogportal.hlava.net, weblogy.cz, weblogy.sk a podobnými sajtami.

Lenže to má zásadné nedostatky, ktoré zmysel celého webu akosi posúvajú do roviny, keď si kladiem otázku "na čo je to dobré". Autorov pohľad pochopiť viem. Dokázal zostaviť načítavanie RSS desiatok webov, ukladať si ich do databázy a potom zobrazovať.

Ale frontend webu je pre akéhosi pomyselného čitateľa podľa mňa nevhodný. Prečo by ho mal zaujímať zoznam posledne pridaných webov.

Prečo sa k novým článkom na registrovaných weboch dostane až po niekoľkých kliknutiach a to dokonca posledný klik ani nijako nenaznačuje, čo sa vlastne po kliknutí zobrazí (či zostanem ešte na feed.sk alebo už rovno pôjdem von z webu).

Feed.sk nemá ani nikde viditeľný zoznam posledných správ. Nemá zrejme ani nejaké Globálne RSS. Nevidím nikde ani vyhľadávanie. Nevidím ani nejaké nadštandardné možnosti typu "web 2.0" alebo aspoň hodnotenia webov, možnosť zlepšovať či zhoršovať postavenie jednotlivých webov v katalógu. Nevidím žiadne logické poradie záznamov (žeby abecedné bolo to najlepšie?).

Nerozumiem zmyslu existencie tohto webu. Okrem obligátneho uspokojnenia autora z prekonaniu jeho vnútornej potreby po realizácii podobného systému.

PS: prosim, nepíšte mi sem anonymne protiútoky proti mne. Je to detinské. A už žijem dosť dlho na to aby som pochopil, ako reaguje urazené ego. Ak som sa dotkol ega, prosím zamysli sa nad tým, či nemám náhodou pravdu. A zamysli sa nad tým, či sa ti nevenujem práve preto, že ešte vidím nejaký potenciál v tebe. Absolútnym sračkám aké na webe existujú sa takto rozsiahle nevenujem. Takže Feed.sk nepatrí medzi sračky :-) pretože aspoň precvičila vývojárske schopnosti autora.

Len si nemyslím, že propagácia Feed.sk na vybrali.sme je predčasná. Chudák čitateľ SME.sk ani netuší ktorá bije, keď si zobrazí Feed.sk na obrazovke.


Pokiaľ sa ti zdá, že tento článok by sa hodil do výberu zaujímavých stránok, tak ho sme.sk pošli do vybrali.sme.sk

Komentáre k obsahu príspevku:

Chcete napísať nesúhlasný komentár? Prosím, zvážte nasledovné: je šanca, aby niekto zmenil Váš názor alebo chcete iba trvať na svojom? V prvom prípade sú Vaše slová vítané.

Chcete urážať? Nepíšte sem urážky a invektívy. Každý, kto na týchto stránkach publikuje je automaticky (doplňte vhodný výraz). Takže už to všetci vopred vieme, čo si myslíte a preto sa neopakujte.

  1. [1] sloper, 20. júl 2007 12.46

    Cakal som, kedy sa do toho opries :-) Aktualny zmysel, v tomto stave, zatial takisto nevidim, len v backlinkoch...
    Este ma napada - nejde len o skladacku v niektorom cms? Ak je to vlastny vyvoj, potom autor sa skutocne nevybral vhodnou cestou a prajem najdenie tej vhodnej, zaujimavej...

  2. [2] XThom, 20. júl 2007 13.59

    Moja návšteva feed.sk bola v štýle "prišiel, wtf, odišiel" :)

    Ale vážne. Myslím, že keď sa autor posnaží, do roka tromfne Google Reader ;))

  3. [3] rony, 20. júl 2007 14.02

    pre mna je ucast tam iba backlink. ale okrem toho, ze katalog ma tento zmysel je predsa isty zmysel aj v praktickosti. a ten mi unika.

    u weblogy.sk dajmetomu nejaky prakticky zmysel chapem aj ked v dobe RSS mi aj ten celkovo unika.

    ale feed.sk nema ziadnu nadhodnotu: ako RSS citacka je to nemotorne, ako katalog je to viac ako nedoveryhodne: ja som si naozaj nazov mojej stranky nepredstavoval tak ako je tam predvedeny (ta ludova tvorivost mi naozaj vadi: bud som spravodaj.madaj.net alebo som proste spravodaj so zalinkovanim na moje url - ale to je fuk, nevadi mi to).

    stale v tom nieco chcem najst :-)

    podla mna je tam pouzita nejaka kniznica v php, co nacitava rss

    vazne by som rad vedel, ci je to len tupe nacitavanie rss dokolecka alebo to ma vazne nejaku inteligenciu.

    inak je viditelne vsetko rozhranie navrhnute priamo autorom. cize vlozena praca v tom je.

    no co s tym dalej? neviem :-)

  4. [4] Gabriel, 20. júl 2007 16.20

    Nie som autor webu, ale treba si trosku uvedomit, ze kazdy clovek musi niekde a nejako zacinat a ucit sa. Nikto ani ty si z nicoho nic napostavil web aspon trosku kvalitativne podobny feed.sk. Preto mi pride trosku trapne z tvojej strany sa takto verejne cudovat. Namiesto toho by bolo urcite osoznejsie, ak by si autorovi svoje pripomienky napisal osobne s ripadnym navrhom na riesenia. Tak ako si to urobil tu na webe to vyznieva ako vysmech a nie ako snaha. Ano, mas pravdu, na svojom webe si mozes pisat a robit co chces a nikto to nema pravo komentovat... samozrejme, rovnako ako aj autor feed.sk.

  5. [5] rony, 20. júl 2007 17.25

    [4] a cital si vetu: "Takže Feed.sk nepatrí medzi sračky :-) pretože aspoň precvičila vývojárske schopnosti autora."?

    ci mam autorovi robit konzultanta? je k tomu nejaky dovod? prepac, som az prehnane konstruktivny, obvykle hodnotenia mozu byt strucnejsie.

    autor si ma SAM najst konzultanta, ktory mu menej zavisle a zvonku zhodnoti aplikaciu. ak to nerobi, tak selfmade aplikacie takto dopadaju. pri najlepsej snahe urobit uzitocnu aplikaciu nakoniec to vyznie ako nepouzitelna vec. to je normalne a velka vacsina aplikacii, ktore sa riesia ako napodobneniny sa nikam inam ani nedostanu.

    Gabriel: som jeden z teamu ludi, ktori robili komplexne pripomienkovanie pre system Bloguje.sk niekolko rokov od vzniku tohto systemu (cize par mesiacov pred jeho zverejnenim).

    som clovek, ktory masivne pripomienkoval vyvoj citacky RSS Point.

    to len vyber z veci, ktore obvykle robim pre radost z veci.

    ano, vyberam si projekty, ktore maju zmysel a je ho vidiet.

    Feed.sk by som si nevybral pretoze v nom nevidim ani po masivnom prepracovani ziadny bonus navstevnikom. Ja ho nevidim a je mi jedno, ze mi sem napise tristo lud, ze oni vidia.

    Niekolkokrat sa mi stalo, ze autor nepochopil moje pripomienky, ako pises PRIAMO zaslane, a zautocil na mna invektivami.

    Ale ano, mas pravdu. Napr. serveru firmy Sunnysoft som poslal par mensich pripomienok a na druhy den ich realizovali. Videl som, ze to bolo iba obvykle pozabudnutie. Ale ako mam hodnotit Feed.sk - pozabudnutie? Ten web potrebuje kompletne prepracovat rozhranie, logiku, proste kvanta prace.

    Nepustam sa do prace, ktorej koniec nevidno.

  6. [6] Gabriel, 20. júl 2007 17.38

    Mne len stacilo vysvetlenie, k comu je dobry zapis ako tento. Akosi som nenasiel jeho zmysel. Ak to ma byt len vyliatie si srdca, tak beriem, ale s tebou mi to akosi nejde dokopy, kedze som zvyknuty od teba citat plnohodnotnejsie texty.

    A nechcem Ta urazit, ale takmer vzdy je na skodu, ked vsetko posudzujeme iba podla vlastneho pravitka a vlastnej paradigmy. A myslim si, ze Tebe sa to stalo prave teraz. Take it easy. Domena predsa nedeleguje to, ze autor na nej MUSI postavit pouzitelne a ucelne internetovadlo :) Aj keby tam postavil porno stranku, tak teba je do toho nic a pohorsovanie sa nad tym, preco to alebo ono na tej stranke je alebo nie, je tak trosku strata vlastneho casu, nemyslis?

  7. [7] rony, 20. júl 2007 18.00

    [6] podnetom bola propagacia Feed.sk na vybrali.sme.sk, ktora je podla mojho nazoru predcasna.

    Takze "domena nedeleguje atd" by bolo ok. Ale ja som nasiel odkaz na vybrali.sme.sk, takze s kozou na trh prisiel Feed.sk a ja som neurobil nic naviac a iba som si to vsimol. Projekt som zachytil pred niekolkymi mesiacmi a vtedy som mlcal presne ako hovoris.

    Nevidim ale dovod preco sa nevyjadrit.

    To je cely kontext, ktory si nemohol zachytit :-)

  8. [8] Gabriel, 28. júl 2007 00.20

    Myslim, ze sa predsa len dopatras odpovede na svoj udiv :)
    http://medialne.etrend.sk/blog/idealne/post/528/Feed.sk---slovenska-RSS-citacka?

  9. [9] rony, 28. júl 2007 01.49

    [8] uz som tam hodil par komentarov :-)

  10. [10] Ivan Suchy, 29. júl 2007 10.39

    A o co Ti vlastne ide? :) Chces nam ukazat nejaky Tvoj vytvor? Nabuduce skus patrat na www.archive.org.

  11. [11] rony, 29. júl 2007 12.49

    [10] ak nevies, tak to neries.

  12. [12] Ivan Suchy, 29. júl 2007 13.54

    Ja neviem, polozil som nejake nezrozumitelne otazky? Ktoru nemam riesit, prvu, alebo druhu? Ak Ty mozes plut do tvare ludom, ktorych absolutne nepoznas, tak potom sa Ta ja mozem slusne spytat, na zaklade coho hodnotis moju pracu (najma ak si mi nedal ziadnu moznost vyjadrit sa v tomto nechutnom clanku).

    Iste mas na to urcite predpoklady a tymi v tomto pripade moze byt napr. odkaz na nejaky web, ktory si od podlahy sam programoval a dizajnoval. Nemylim sa, ak poviem, ze sam seba nazyvas webdizajner vsak?

    Skusim sa opytat este raz? Kde na webe najdem Tvoju pracu? Na ICQ nie si, tak sa musim pytat takto a mozno je to lepsie. Nech aj ini vedia z coho pri svojich "hodnoteniach" vychadzas.

  13. [13] rony, 29. júl 2007 16.56

    [12] nehodnotim teba.
    vyjadrujes sa teraz. aku moznost si chcel?

    tych webov je viac, no nechapem, ked nabuduce povies, ze ten rozok je nechutny, tak si spomen, kolko rozkov si ty upiekol. ano, detinsky urazeny argument "kritizujes ma, ale ty nedokazes to alebo to".

    ja vychadzam z toho, co som napisal horevyssie. ak v tom hladas mantru boziu, tak do toho ta nesmerujem.

    fakt je ten, ze miesto toho, aby si sa kludne spytal, kde vidim problem, tak tu poskakujes ako urazeny pajac a snazis sa zo mna urobit debila.

    zahmleny zrak a hormon ti nepomozu v citani.

  14. [14] Ivan Suchy, 29. júl 2007 17.49

    Viac webov? Myslis par drupalov a mozno wordpressov. Inak nic. Debila samozrejme z Teba robit netreba ... ved koho ineho moze takto vytocit jeden link :)

  15. [15] rony, 29. júl 2007 18.02

    [14] ani jeden drupal, ani jeden wordpress. a nic ma nevytocilo, kde na to chodis?

    to, co predvadzas je urazena slepota autora? inak si neviem predstavit ako si mohol prehliadnut jednoznacne povedane vety. zacitaj sa poriadne, skus pochopit, ak niektore vety nejdu pochopit, spytaj sa na ich vyznam, ja poviem ci som to myslel ako odfajcenie a ponizenie autora alebo nie. Ale ja nie som ten, kto sa snazi personifikovat projekt a cezen ponizovat jeho autora.

    o co sa ty uz od prvej spravy snazis naozaj dokonale.

    ak mas pocit, ze som ta ponizil, tak este chvilu to skusaj a zhovadis sa sam, co nebolo mojim planom ale kam chces, tam sa dostanes.

    je mi srdecne jedno, co si dokazal, co robis ine, kto si, kolko toho vies. viem iba jedine: Feed.sk je amatersky volnocasovy projekt, ktoreho uzitna hodnota je zdaleka nenaplnena a zapada medzi desiatky dalsich "citaciek", ktorych existencia spociva len v tom, ze si jej autor na nej realizoval nejaku svoju potrebu. to je potialto ok a aj som to spomenul (len ty nevidel). A potom tu je len taka blbina, pohlad s otazkou: K comu je to dobre? a na tuto otazku ja najst odpoved neviem a pochybujem, ze ju najde ktokolvek, kto sa pozrie na uvodnu stranku feed.sk

    povedal som ti: ak nevies, neries.

    pre mna za mna ak sa mi chces revansovat, napis o Spravodaji aky to je amatersky projekt a nezaujimavy web, ktory nemoze nikoho zaujimat :-) a podpis sa "nikto" :-) pretoze ja ti pod tvoj nazor nepridem pisat nezmysly o tebe, ktore si vycucam z hlavy a nebudem ti pisat "a teraz mi ty ukaz, ked ma kritizujes, co si ty ine dokazal".

    Opakujem sa uz :-)

  16. [16] Ivan Suchy, 29. júl 2007 19.08

    Opakovanie je matka mudrosti. Ja som sa pytal prvy a uz 2x a musim sa aj treti, Ty totiz stale nechapes, ze mna nezaujima co si myslis o feed.sk, ci sa ti paci, alebo ci ho pouzivas.

    Mna len zaujima na zaklade akych skusenosti feed.sk hodnotis a Ty na to stale nevies odpovedat. Miesto toho tu hovoris o nejakych hormonoch a rohlikoch ... predsa ked chcem piect rohliky, musim vediet urobit cesto a zakurit, inak sa ma stale niekto bude pytat, u koho som sa ucil piect.

    Naco si pisal tento clanok, ked Ta unavuju komentare :) Ved ich uzavri a hotovo.

  17. [17] rony, 29. júl 2007 21.18

    [16] a ja znovu opakujem, citaj. citaj, mas to o niekolko komentarov vyssie, mas to v celom spravodaji, mas to priamo v clanku.

    mudremu napovedz... komentar [5] a tam najdes co sa pytas. nestaci?

    co by malo stacit? :-)

    nie. ak chces hodnotit rozok, nemusis byt pekar a ani pekar ta neodpalkuje s tym, ze kolko si napiekol rozkov ked o tom jeho rozku sa vyjadrujes. tak sa v tom nevrtaj. ja nechcem piect rozky a ani ty, ked nabuduce povies, ze rozok je nechutny predsa nebudes musiet k tomu vyhlaseniu preukazat svoje pekarske schopnosti. ak po tomto priklade spekulujes, tak potom ti zelam vela stastia, moc sa zaoberas kritikmi ako kritikou. a to je mozno problem :-) nie moj. nie problem mojich schopnosti, ani mojich skusenosti. tvoj. tvojich. :-)

    pokial sa vyjadrujes slusne a k veci, komentare nemam dovod riesit. ani invektivy neprekrocili unosnu mieru :-)

  18. [18] Ivan Suchy, 29. júl 2007 22.56

    Ach, cislo 5. Myslis tu zmienku o "konzultantovi", ktory pripomienkoval bloguje.sk (mimochodom nechapem co ste tam konzultovali, preklady do slovenciny?) a nejaku citacku rsspoint? To ma byt to co Ta opravnuje sa rano zobudit, zbadat nejaky link, ktory niekto pridal na vybrali.sme.sk a hulakat na tomto a inych blogoch, ako velmi je Tvoje konzultantske citenie dotknute existenciou feed.sk?

    Vies, je to zaujimave. Na tomto blogu nie je jediny clanok resp. komentare kde by si niekoho nepourazal, samozrejme taketo chovanie Ti robi navstevnost a to je aj dovod preco si napisal tento clanok. Inak by si o feed.sk pisal uz 16.12.2006, ale pripustam, ze vtedy si este nemusel mat dost skusenosti.

    Niektori ludia jednoducho potrebuju obsah a je im jedno, ako to dosiahnu. To ze si najproduktivnejsi SK a mozno aj CZ komentator, ktory uverenil uz mozno 70 000 komentarov na inych weboch len kvoli backlinkom, pricom sam nieco take svojim citatelom neumoznuje (ved preco rozdavat pagerank) ani nebudem spominat.

    Neboj sa rano sa objavi niekto kto sem napise aby si sa na to vykaslal a Ty budes moct so ctou vycuvat. A ja Ti to dovolim.

  19. [19] rony, 30. júl 2007 00.23

    [18] ano, opravnuje ma to. nijako sa ma feed.sk nedotkol. reci mas kopec, vysledok je feed.sk :-) zelam ti vela invencie do vyvoja :-)

    preco by som mal o feed.sk napisat v decembri? mal si kopec casu z toho nieco urobit. preco by som ho znosil uz vtedy? mohol som, ale vsetko potrebuje cas. aj vyvoj.

    zvysok su tvoje blablabla, ktorymi len ukazujes, ze mas kopec reci o mne ale ani jeden jediny argument k feed.sk, ani jednou vetou si nepovedal, ze sa mylim, ze som nieco uzasne na nom neobjavil a prave to si zasluhuje uznanie a pozornost. nic. vobec nic. iba skusas invektivami vsetko mozne proti mne. skus ukazat ci vies z feed.sk spravit slusny projekt alebo mlc. radsej mlc :-) ja hovorim iba o feed.sk, nie o tebe, nie o mne. nie o tom, co som ja dokazal. iba o feed.sk :-)

    tu nejde o to, aby si mi preukazoval, co som ja zac. ale za co stoji feed.sk. To sa pokus urobit, nie pre mna, pre seba a pre ten projekt :-)

    sklzavas do roviny, ktora ta necti. este raz si precitaj clanok. ja nie som ten, co sa ta snazi urazit alebo ponizit. ja nemozem za to, ze to beries osobne. len zopakujem: este som tu nepocul od teba nic o feed.sk, nic, cim by si vyvratil moje hodnotenie.

    je to moje hodnotenie, nie celeho sveta. ak ti zalezi na mojom hodnoteni, potom zrejme pre teba nejaky vyznam ma. preco si to tak pripustas?

  20. [20] rony, 30. júl 2007 00.27

    A už žijem dosť dlho na to aby som pochopil, ako reaguje urazené ego. Ak som sa dotkol ega, prosím zamysli sa nad tým, či nemám náhodou pravdu. A zamysli sa nad tým, či sa ti nevenujem práve preto, že ešte vidím nejaký potenciál v tebe. Absolútnym sračkám aké na webe existujú sa takto rozsiahle nevenujem. Takže Feed.sk nepatrí medzi sračky :-) pretože aspoň precvičila vývojárske schopnosti autora.

  21. [21] Ivan Suchy, 30. júl 2007 07.48

    Tato debata nie je o feed.sk, tato debata je o Tebe, presne v zmysle otazok, ktore som polozil v komentari cislo 10. Spytal by som sa Ta na to uz davno, nie som tu prvy krat, ale az teraz sa ma to tykalo.

    Otazky si zodpovedal, vraj v komentari cislo 5. Nech si kazdy na zaklade toho urobi nazor na to nakolko su nielen toto, ale aj ine Tvoje hodnotenia na spravodaji relevantne.

    O feed.sk mozeme debatovat, ked sa nabuduce slusne opytas, inak to pre mna nie je tema a frazy o urazenom egu si nechaj, mohol by si si konecne vymysliet aj nieco originalne.

  22. [22] rony, 30. júl 2007 09.07

    [21] v tom pripade sme offtopic. toto je clanok o feed.sk nie o mne alebo o tebe.

    ak nemas k clanku co povedat, presnejsie k feed.sk, tak nema zmysel aby si pokracoval vo vymene sprav.

    vsetky tvoje komentare su uplne mimo obsahu clanku, nedoplnaju ho, nevyvracaju ho, proste nic z toho.

    ak sem mienis dalej pisat, uz budem reagovat iba k tomu, co sa bude tykat feed.sk

    pekny den zelam :-)

  23. [23] Ivan Suchy, 30. júl 2007 10.04

    Nie sme off-topic, mohol som Ti k feed.sk "nieco" povedat, ale to by si musel mat iny charakter. Problem je totiz v tom, ze niekto vie polozit 5 elementarnych otazok a potom pise a niekto najprv pise a potom sa pyta, obhajuje svoj nazor a stazuje sa, ze mu neodpovedaju. Vsetko na co sa pytas, si si davno precital na medialne.sk a teda odpovede poznas. Ak si chcel pocut nieco ine, mal si mi poslat link na tento clanok a nie cakat kym si ho vsimnem. Odjakziva plati, ze ked chceme odpoved, tak sa pytame toho kto moze odpovedat.

    Zda sa, ze sa z toho chces vyzut :) tak aby som ta udrzal v kondicii, prezradim Ti odpoved na zakladnu otazku a sice, ci ma zmysel aby feed.sk existoval.

    Ano ma. Kazdy web ktory niekto navstevuje ma zmysel minimalne pre toho kto ho navstevuje o tom niet sporu, naco by tam inak chodil a zaroven neexistuje web, ktory by mal zmysel pre vsetkych. To je moj nazor, ktory nechava priestor aj tomu Tvojmu.

    Nie je mojou povinnostou vyvracat Tvoj nazor pretoze mi na nom nezalezi, to_na_com_mi_zalezi je, aby si nabuduce, skor nez sa do niekoho pustis zhodnotil, ci by nebolo vhodnejsie najprv sa pytat :) Ver mi, urcite Ti odpovedia.

    K Tvojej iniciative, ze budes reagovat len na to co sa tyka feed.sk sa nemozem pripojit. Na to je totiz neskoro.

    O ... dakujem :)

  24. [24] rony, 30. júl 2007 10.31

    keby ti na mojom nazore nezalezalo, tak tu nepises uz neviem kolku spravu :-)

    z nicoho sa nevyzuvam, od zaciatku ti odpovedam rovnako: bavme sa o feed.sk alebo o nicom inom:

    "komentujete príspevok (nie erupcie Slnka) a nemýlite si komentáre s kvákacími fórami a chatom. "

    Cize moje pravidla su jasne. Vratane toho, co je podla mna mimo temu.

    A uz v clanku som napisal:

    "prosim, nepíšte mi sem anonymne protiútoky proti mne. Je to detinské. A už žijem dosť dlho na to aby som pochopil, ako reaguje urazené ego. Ak som sa dotkol ega, prosím zamysli sa nad tým, či nemám náhodou pravdu. A zamysli sa nad tým, či sa ti nevenujem práve preto, že ešte vidím nejaký potenciál v tebe. Absolútnym sračkám aké na webe existujú sa takto rozsiahle nevenujem. Takže Feed.sk nepatrí medzi sračky :-) pretože aspoň precvičila vývojárske schopnosti autora."

    cize ak si reagoval ako si reagoval, tak si:

    1. pouzil osobny protiutok "ked ty hovoris, ze moja babovicka je zla, tak ukaz ake robis ty" plus pokusy previest debatu na to, co viem ja a co som urobil ja.

    2. ani naznakom si nekomentoval clanok

    3. neprecital si si poriadne ani cely text a nespytal si sa ani raz na to, ako co myslim a rovno si si z toho uzatvoril, ze teba osobne chcem ponizit

    4. nepovedal si ani slovo o samotnom projekte

    Tieto veci by som ocakaval a potom by som na teba neposobil tak ako na teba posobim. Melies si svoje, tak si mel.

  25. [25] Ivan Suchy, 30. júl 2007 11.19

    Tie hlasky o protiutokoch mas v kazdom prispevku, len na Teba nikto neutoci :) Ludia iba hovoria opacne nazory, co Ti nevyhovuje.

    (1) no musel si nieco urobit, ked vies napisat taky clanok

    (2) nebola mi dana moznost nieco komentovat, teda nie taka, aka sa zvycajne dava ... pred zverejnenim clanku, aby sme sa vyhli nevyvazenosti spravodajstva. V Tvojich komentaroch uz ziadnu konkretnu otazku nevidim. Aj Gabriel Ti napisal, kde najdes odpovede.

    (3) samozrejme, ze sa nepytam co si myslis, to sa pytam vtedy ked mi na nazore druhej strany zalezi a jedine o co sa tu cely cas snazim je, aby kazdy kto to cita pochopil, ze Tvoj postup je slusne povedane zvlastny.

    (4) vsetko co mozem povedat je na medialne.sk a opakujem, nic si sa nepytal :) Keby si sa pytal, mohol si tu mat podobnu odpoved ... aj s podakovanim.

    Mal by si byt konecne konkretny Robert a povedat o co Ti islo, ked si pisal o nedostatkoch feed.sk a zaroven neinformoval jeho majitela, ze mas take a take otazky. Mne to naozaj nedava zmysel :)

  26. [26] rony, 30. júl 2007 13.41

    [25]

    (1) priklad s rozkom je presny. mozem skritizovat auto, rozok, obraz. nemusim nutne mat za sebou mnou vyrobene auto, rozok, obraz.

    (2) toto je weblog. z podstaty je subjektivny a nevidim ziadny dovod aby som pracoval ako novinar ako sa mi snazis vnucovat

    (3) ked ti na tom nezalezi, preco tu tolko komentarov od teba je?

    (4) ja som sa ale nepytal a ani nechcel.

    Konkretny? V com preboha? Vsetko co som chcel povedat je v clanku. Co hlbsie v tom preboha hladas? Proste som povedal, ze feed.sk zatial nema prilis velku uzitnu hodnotu alebo ja ju tam nevidim. Vidim v tom pracu, to ano. Vidim v tom, ze to nejako funguje. Ale zmysel celej stranky mi proste niekam unikol. Pokial mi nie je z puhej navstevy jasny jej zmysel, tak v tom bude mozno problem. Pretoze jediny jej vyznam, FAKT SA OPAKU?JEM, je v tom, ze si autor precvicil svoje vyvojarske schopnosti ale tym to aj skoncilo. Clanok na medialne som komentoval a pripajam sa aj dalsim tajomsim komentatorom.

    Toto nie je spor JA vs. TY s nejakym nedopovedanym skrytym umyslom. Ty ho neustale hladas a nejako nie si ochotny pochopit, ze nijaky nie je. Tvoje meno viem z tychto komentarov a na rovinu, na tvojom mene nezalezi. Ani som ho nevedel, ked som pisal clanok. Bolo mi to uplne jedno, kto tu stranku robil.

    Ty mas stale asi pocit, ze som si potreboval buchnut do nejakeho Sucheho a hladal som aktivne na com by som si buchol. Asi tak si to myslis? Ak ano, tak je to chyba.

    Naozaj som sa iba pozrel na feed.sk, zistil som, ze spred roka ziadny pokrok, videl som "propagaciu" na vybrali.sme, tak som chcel iba napisat, ze propagovanie tejto stranky je trochu predcasne a mozno by sa na tom malo dost popracovat aby z Feed.sk bolo vidiet aky ucel vobec ma.

    Ak nie si ochotny TOTO pochopit, tak stracas tu cas, pretoze toto je moje stanovisko a pokial ho neprijmes a neustale sa budes domahat toho, aby som ti povedal "ano chcel som dodrbat riadne Sucheho, lebo ho nenavidim", tak si vazne uplne mimo. Mimo mimo mimo mimo. :-)

    Preco by som ta mal informovat o nedostatkoch?

    Preco si ty mna neoslovil, aby som ti povedal svoj nazor?! Ha?! preco? mohol si to najprv urobit skor ako si zacal propagovat feed.sk, nie? (to je len dovedene do absurdna, tvoja otazka, preco som ta neoslovil a presne tu istu odpoved aku sa mi chystas napisat si otoc naopak a budes vediet, co ti odpoviem na "preco si ma neinformoval o nedostatkoch").

    Preboha clovece, vyjdi von, zamysli sa uz nad tym, co hovorim. Ty mna vobec nezaujimas, neutocim na teba. Hovorim svoj nazor a ten nie je nutne konzultovat, tak ako ty nebehas s kazdym nechutnym rozkom za pekarom.

  27. [27] Ivan Suchy, 30. júl 2007 14.03

    Aaale ... ja si naopak myslim, ze si si ma celkom oblubil. A vies ze som chcel ist do banky? :) Pekny den.

  28. [28] Piki, 1. august 2007 10.46

    [Ivan] Naozaj by ma zaujímalo, aký je zmysel existencie, ideový zámer, biznis model, cieľová skupina pre feed.sk. Ak keď ste si tu s ronym tak pekne OT podiskutovali, zaujímalo by ma, aký je zmysle tvojej existencie? Keď o tom radšej diskutuješ ako o svojich projektoch, asi sa skôr dočkám odpovede na druhú otázku. Ale nad tou prvou si fakt lámem hlavu.

  29. A tvoj názor?






Podmienky pre Váš komentár: Tlačidlo na odoslanie stlačte 1x, v texte nenadávajte, nevkladajte linky za účelom SEO, nepropagujte, Váš text musí mať zmysel, neporušujete vlastnícke práva majiteľa tejto stránky, ste pravidelný čitateľ tejto stránky, komentujete príspevok (nie erupcie Slnka) a nemýlite si komentáre s kvákacími fórami a chatom. Používajte formátovanie TEXTILE najmä na odkazy! Rozumiete tomuto poučeniu? áno, nie alebo Týmto sa pošle komentár?


  • 19.07. 20.45Tak som sa rozhodol pre My Name Is Earl.
  • 19.07. 17.16zelenina findus wok presla genezou od peknych nakrajanych slizikov po obligatne mrkvove kruzky. O rok uz vynechaju aj to krajanie ;)
  • viac na jaiku

Čítal som

Stručne komentované stránky, ktoré ma zaujali:

  • Last.fm má nový dizajn 14.36 Desktopová aplikácia Last.fm, pomocou ktorej webstránka na základe metadát zaznamenáva všetky vypočuté skladby používateľa, od včerajška hudbu "scrobbluje" okamžite po spustení pesničky. V minulosti sa skladby zaznamenávali až po pol mi
  • Používám MacBook a Mac OS X. Jsem zavrženíhodný? 09.17 Půl roku uplynulo a v redakci jsem považován za póvl, který nejen, že nevyměnil Mac OS X Leopard za tolik slibované Windows Vista
  • Nintendo MotionPlus 08.52 je malá krabička, kterou přicvaknete na ovladač pro Wii a získáte přesnou lokalizaci v prostoru. Bezva, ale nemělo to být jaksi už od začátku v tom samotném ovladači?
  • Referendum je zlo 23.08 Trocha agitace pro čtvrteční odpůldne.
  • Dosť pesimistické, hovorí Zemková o prvých číslach zo zásuvkového zákona 14.21 moj komentar: no tak sa vlastne ukazalo, ze prirastok od doteraz neplatiacich majitelov prijimacov je nulovy a iny sposob vyrubenia koncesionarskej dane formou prepojenia so zasuvkou bol zbytocny. Rozumej: zbytocne investovane peniaze do statnej firmy, kt
  • Milí Slováci, píšem Vám zďaleka 13.32 Nie, nejde mi to do hlavy. Nerozumiem tomu. Ja som si o Ficovi urobil vlastný názor ešte v čase, keď bol v SDĽ, ak si to ešte pamätáte. Pristihol som ho pri klamstve a nerozpakoval som sa o tom napísať. Odvtedy ho už pristihli ikskrát, jeho
  • Potvrdené. SOS od septembra nebude 09.08 Pochovávanie SOS v jeho poslednom diele bolo namieste. SOS od septembra na STV nebude.
  • Paška dostal od Veriteľa 40 miliónov 08.56 Pavol Paška, veľkopodnikateľ v zdravotníctve a dnešný predseda parlamentu, spolupracoval so spoločnosťou Veriteľ. Počas oddlžovania dostali Paškove firmy z Veriteľa takmer 40 miliónov korún.
  • SHOOTY: Už ma ten bratislavký starosta pekne serie. 07.40 Mal som hlúpy pocit, keď som sa po návrate z Istanbulu (viď. "smradu ako v Carihradu") cítil na Bratislavských uliciach ako na smetisku. Obšťaté, ožuvačkované, ovajglované a psami obsraté mesto.
  • Na slovenský iPhone sa už robia rady - eTREND 23.30 Podľa informácií eTRENDU je pravdepodobné, že dopyt po prvých slovenských iPhone mobiloch vysoko prevýši ponuku. Dva navzájom nezávislé zdroje nám potvrdili, že Apple dodá na slovenský trh 60 tisíc kusov telefónov.
  • Von z mesta: Navštívte zámok hneď za hranicami 08.05 Schlosshof vznikol začatkom 18. storoča vďaka spolupráci dvoch najvýznamnejších osobností rakúskeho baroka: princa Eugena Savojského a geniálneho architekta Lucasa von Hildebrandta. Zámok má tri časti: reprezentatívny palác, umelecky stvá
  • SME.sk | ICQ ide konkurovať mobilným operátom 15.33 Spoločnosť ICQ, ktorá je známa predovšetkým ako prevádzkovateľ komunikačnej internetovej siete, ponúkne na Slovensku a v ďalších krajinách SIM karty pre mobilné telefóny.
  • Harabin zapiera kamaráta 08.25 Z diskusie: Minister spravodlivosti Stefan Heroin
  • Výroba elektriny na dosah ruky 15.22 Tentokrát to bude článok z vodnej elektrárne v Gabčíkove. Čiže nebudeme pozerať na obrovské hrádze, plavebné komory a hate, ale pôjdeme priamo do miest, kde je tá energia vyrábaná.
  • Môj Last.fm brloh 17.32 Objavil som ale aj iné využitie last.fm. Je ním vlastný playlist.
  • 82 percent američanov nikdy neesemeskovalo 16.24 Zdá sa, že SMS správy nie sú v USA príliš v obľube. Ukázal to posledný prieskum, ktorý odhalil, že 82 percent používateľov mobilov v USA nikdy nevyužilo SMS správy. Príčinou je jednoduchšia obsluha hlasových služieb.
  • Evropa – Amerika: nerozhodně 10.34 Když jsme byli malí, tak nás učili, že Amerika je zlá a špatně skončí. Když jsme byli větší, všude začali psát, že Amerika to má všecko nejlíp zmáknutý, zatímco stará Evropa kulhá na všechny čtyři, hrozí jí úpadek a ústup
  • Kupujete televizi? Je lepší LCD, nebo plazma? 09.28 Pořizujete si novou televizi na olympiádu? Zvažujete, jestli stačí HD ready, nebo Full HD? Procházíte tabulky s odezvami, kontrastem a cenami? Nezapomeňte do úvahy zahrnout i roční náklady na provoz. Můžete ušetřit stovky korun ročně. +
  • Čo nás ešte čaká v kinách 00.21 The Day the Earth Stood Still, Babylon A.D., The Curious Case of Benjamin Button, Burn After Reading, The X-Files: I Want to Believe, The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor,
  • SAV má Minimúzeum výpočtovej techniky 08.29 Históriu výskumu a využívania výpočtovej techniky v Slovenskej akadémii vied (SAV) dokumentuje Minimúzeum vo Výpočtovom stredisku SAV v Bratislave, ktoré má v súčasnosti 550 exponátov. Vybudoval ho dlhoročný pracovník Ústavu technickej
  • Gabriel Šípoš: Zrazu som pre TA3 zaujatý? 12.35 Televíziou TA3 otriasa škandál - server medialne.sk zverejnil zoznam bielych a čiernych firiem, ktoré sa môžu a nemôžu vyskytnúť v jej vysielaní v závislosti od objemu inzercie. Legislatíva však televíziám prikazuje oddeľovanie obsahu od
  • FFFILM: Wanted 08.17 Wes Gibson (James McAvoy z Penelope a Pokání) je úředníček, hrbící se celé dny někde u počítače, který na sebe nechá řvát svou hnusnou tlustou nadřízenou a ví, že jeho "nejlepší kamarád" píchá jeho děvče, ale neodváží se s t
  • HD přehrávač Great Networked Media Tank 15.08 Tento přehrávač používá stejnou platformu jako dříve testovaný Popcorn Hour, nabídne ale několik podstatných vylepšení.
  • Logitech Squeezebox Duet: když hudba zazní domem 09.02 Podporuje aj last.fm: Máte rozsáhlou sbírku audio souborů v domácím počítači a chcete je co nejjednodušeji poslouchat kdekoliv v domácnosti – od sklepa přes terasu až po ložnici? Vyžadujete podporu všech formátů, bezhlučný chod, snad
  • Muž, který dělal příšery 08.10 Stan Winston, který vymyslel podobu nejzásadnějších příšer, se kterými jsem vyrůstal, je totiž pro běh mého života (a pro mou lásku k filmům) zásadnější než leckterý režisér zvučného jména. Od Terminátora přes Predátora a St
  • Cesty smrti na Slovensku 08.05 pre vodicov
  • Nečakané správy z Číny výrazne znížili ceny ropy 14.58 pokles o viac než 4 USD oproti predchádzajúcemu obchodnému dňu podpísali správy z Číny, ktorá oznámila nečakané zvýšenie cien benzínu a nafty pre motoristov
  • Nový Skype 4: radikální změny v uživatelském rozhraní 09.21 Čtyřková verze Skypu přinese několik změn, přičemž hlavní a na první pohled viditelnou je přepracované uživatelské rozhraní - zostanem konzerva a počkám dovtedy kým mi terajší Skype bude fungovať. Aj tak ho spúšťam raz za mesiac.


kde to ste?

príspevky

média


Čítaš Spravodaj? Klikni na Surf.sk!

WebHosting: WebServer.sk

Na také to domáce ukladanie veľkých súborov Kotuha.com

Dva šifrované gigabajty zadarmo pre vaše súkromné zálohy na mozy

Späť na obsah

Textile

Pomocník pre formátovanie komentárov pomocou Textile

_zošikmenie_

*ztučnenie*

??citácia??

Číslovaný zoznam: #

Odrážkovaný zoznam: *

"popis odkazu":odkaz